«Las Doce Uvas» Dictat Espanyol A1
Dictat «Las Doce Uvas»
El día 31 de Diciembre, a las 12 de la noche, mientras suenan las campanadas de año nuevo es tradición comer 12 uvas para tener buena suerte el año siguiente.
Vocabulari
A continuació, trobareu les paraules més destacades del dictat anterior en relació al nivell corresponent:
- Campanada: Golpe que da el badajo de la campana.
- Uva: Baya o grano más o menos redondo y jugoso, fruto de la vid, que forma racimos.
- Suerte: Encadenamiento de los sucesos, considerado como fortuito o casual.
Dictats de tots els nivells a Dictando
Dictando és el portal de dictats online on trobaràs diferents exercicis per tots els nivells: A1, A2, B1, B2, C1 i C2 en varis idiomes.
Feedback
Els dictats son un tipus d’exercicis didàctics que ajuden a millorar tant la compressió auditiva i lectora, com l’expressió escrita. A més, a la secció de vocabulari podeu trobar explicades les paraules de més dificultat. D’aquesta manera, els nous conceptes seran més fàcils d’assimilar.
Ens podeu deixar als comentaris les vostres opinions, si us ha agradat el dictat, suggeriments pels pròxims, temes que us puguin interessar i compartir qualsevol dubte que us pugui sorgir.
Moltes gràcies també per deixar-nos 5 estrelles a iTunes i clicar m’agrada a iVoox espanyol, iVoox Català, iVoox Anglès. Recordeu també que podeu compartir aquesta pàgina amb els vostres contactes, per fer més gran aquesta comunitat.
Para estar al dia de totes les novetats podeu seguir-nos a twitter, facebook o entrar al grup de facebook.
Estigueu atents perquè pugem nous dictats cada dia!